Palatető-csere program

Tondach Palatető csere program

A program keretén belül  egy veszélyes hulladék begyűjtéssel, szállítással és ártalmatlanítással foglalkozó céggel (Design Kft.) együttműködve biztosítjuk a felújítás során keletkező veszélyes hulladékok elszállítását. A szolgáltatás tartalmazza a veszélyes hulladék elszállítását, ártalmatlanítását és dokumentációját, mindezt Magyarország területén egységesen, a vásárlók számára kialakított kedvező áron.

  • EWC 17 06 05 - azbeszttartalmú pala (síkpala és hullámpala)
  • EWC 17 09 03 - bitumen zsindely, bitumen hullámlemez

A szolgáltatás igénybevétele során a Wienerberger közvetítőként vesz részt, vagyis a hulladék ártalmatlanító cég szolgáltatásait és kiemelten kedvező díjait közvetíti Vásárlói és Partnerei részére. A szolgáltatás megrendelése és a díjfizetés közvetlenül a hulladék ártalmatlanító cég felé történik.

  • Válassza ki azt a Tondach tetőcserepet, amelyre a veszélyes hulladéknak minősülő palát szeretné cserélni!
  • A veszélyes hulladék elszállításához szükséges mennyiségű BIG-BAG zsákot a tetőcserép rendelés leadásával egyidejűleg rendelje meg a  Tondach bármely  márkakereskedésében. 
  • Egy zsák kb. 50 m2 bontott pala befogadására alkalmas. A BIG-BAG zsákok rendelhető mennyisége 50m2 tetőcserép rendelésenként 1 db.A megrendelt zsákokat a tetőcseréppel együtt szállítjuk ki a megadott szállítási címre. Big Bag zsák: nettó 3 429 Ft
  • A hulladékelszállítási szolgáltatást a Design Kft. honlapján letölthető ( http://designkft.hu/megrendeles/)  megrendelőlap segítségével rendelhetik meg a Design Kft. által nyújtott feltételekkel.

  • 132 Ft/kg + ÁFA emelőhátfalas tgk. esetén (szilárd burkolatú út, raklap, stb.)
  • 144 Ft/kg + ÁFA önrakodós tgk. esetén, (tgk. számára jól megközelíthető hely)
  • kiszállási díj: 22.000,- Ft/alkalom + ÁFA
  • big-bag zsák adásvétele a kecskeméti vagy kerepesi telephelyen: 6500 Ft/db + ÁFA. (opcionális).

  • a hulladék ADR szerinti szállításra történő előkészítését, BIG-BAG zsákokba vagy raklapra való rakodását,
  • a raklapok biztosítását.

Az alábbiakban olvashatják a Design Kft. tájékoztatását a hulladék begyűjtési szolgáltatásról

Tisztelt Tondach vásárló!
Jelen tájékoztatóval szeretnénk megismertetni, milyen módon tudja igénybe venni a Design Kft. kedvezményes hulladék-begyűjtési és kezelési szolgáltatását, melyet a Tondach vásárlók számára biztosít. Nincs más dolga, mint az alábbi pontok mentén haladva a következőket tenni:

Becsülje meg, hogy kb. mennyi hulladéka (m2 vagy kg) fog keletkezni és a Tondach tetőcserép megvásárlásakor igényelje meg az építőanyag kereskedésben a csomagoláshoz szükséges big-bag zsákokat. Egy zsákba kb. 5-900 kg pala ill. 4-600 kg bitumenes zsindely fér, típustól és rakodási módtól függően. Hullámpala hulladék esetében zsugorfóliára és raklapra lesz szüksége. A szükséges mennyiségű (1 db / 50m2) BIG-BAG zsákot a Tondach 2023. október 31-ig akciósan, bruttó 100 Ft/db áron biztosítja. Egy zsák kb. 50 m2 bontott pala befogadására alkalmas.

A hulladékká vált tetőelemeket helyezze a zsákba, úgy hogy minél több férjen bele, ügyelve arra, hogy az elemek ne szakíthassák ki a zsákot. Kérjük, hogy csakis a kapott UN minősített zsákokat használja, ellenkező esetben nem tudjuk a szállítást teljesíteni! A hulladékkal megrakott zsákokat tegye raklapra. Amennyiben hullámpala hulladékkal rendelkezik, azokat helyezze egymásra, fóliázza le és tegye raklapra. A raklapokat minden esetben a tehergépkocsi számára könnyen megközelíthető, szilárd burkolattal rendelkező helyre tegye!

Töltse le a megrendelőlapot az alábbi helyről: http://designkft.hu/megrendeles/ A megrendelőlapot értelemszerűen a saját illetve a hulladék minőségi és mennyiségi adataival ki kell tölteni, a nem kívánatos részt ki kell húzni. Küldje el a hiánytalanul kitöltött megrendelőlapot az info@desigkft.hu email címre, vagy a +36 76 483 197 fax számra. Amennyiben nem rendelkezik internet eléréssel, kérje a kereskedő cég munkatársainak segítségét a megrendelő beszerzéséhez.

A megrendelő lap beérkezését követően a Design Kft. díjbekérőt küld az Ön által megadott email (vagy postai) címre a becsült szolgáltatási díj 50%-ának összegében. Kérjük, banki átutalással küldje meg a díjbekérő bruttó összegét a díjbekérőn szereplő bankszámlaszámra, melynek beérkezése után 5 munkanapon belül a Design Kft. kiállítja és megküldi Önnek az előleg számlát.

Az előleg beérkezésétől számított 10 munkanapon belül a megrendelőn az Ön által megadott e-mail címen vagy telefonszámon a Design Kft. munkatársai keresni fogják a szállítás időpontjának egyeztetése céljából. Kérjük, a leegyeztetett szállítási napon mindenképpen biztosítsa a Design Kft. munkatársa számára a hulladék elszállítását. A szállítást legkésőbb előző nap 15 óráig lehet lemondani.

A szállítás teljesítése után postán fogja megkapni a hulladékkezelést igazoló lapot, valamint a végszámlát, melyet 8 napon belül kell banki utalással teljesítenie a számlán szereplő bankszámlaszámra. A szolgáltatás díjai (2024. március 1-től):

  • Kiszállási díj: 22.000,- Ft/alkalom + ÁFA, és

Kezelési díj:

  • 132 Ft/kg + ÁFA emelőhátfalas tgk. esetén (szilárd burkolatú út, raklap, stb.)
  • 144 Ft/kg + ÁFA önrakodós tgk. esetén, (tgk. számára jól megközelíthető hely)
  • Big-bag zsák adásvétele a kecskeméti vagy kerepesi telephelyen: 6500 Ft/db + ÁFA. (opcionális).

Kérdés esetén forduljon bizalommal a Design Kft. munkatársához a következő telefonszámon: 06 30 399 2707

A Design Kft. Általános Vállalkozási Keretszerződési Feltételei alapján nyújtja a szolgáltatást. Az Általános Vállalkozási Keretszerződési Feltételeket itt megtekintheti: www.designkft.hu/aszf.pdf

Partnerkereső