Panaszkezelés a Wienerbergernél
© Uwe Strasser

Panaszkezelés a Wienerbergernél

Az alábbiakban megismerheti a Wienerberger Magyarország Zrt. panaszkezeléssel kapcsolatos információit

Milyen dokumentumok szükségesek a panaszbejelentéshez?

  • Kitöltött űrlap
  • Vásárlással és vásárolt termékkel kapcsolatos adatok megadása
  • Szállítólevél száma, és szállítással kapcsolatos adatok megadása
  • Tetőcserép esetén: Garancialevél

Milyen típusú panaszt szeretne bejelenteni?

Kérjük, válasszon a lenti lehetőségek közül!

Termékhiba vagy kivitelezéssel kapcsolatos hiba

         

Szállítási probléma bejelentése

         

Wienerberger panaszkezelés folyamata

A panaszkezelés folyamata

  • 1. Megtörténik a panaszbejelentés a szükséges dokumentumok beküldésével.
  • 2. A bejelentéstől számított 5 munkanapon belül kollegáink visszajelzést küldenek, jelentkeznek az ügyintézés érdekében.
  • 3. A hiánytalan panasz beérkezésétől számítva 10 napon belül helyszíni szemlét tartunk a panasz kivizsgálására.
  • Munkatársaink a panasz kivizsgálását helyszíni bejárás, jegyzőkönyvfelvétel, fotók készítése után a dokumentációk rögzítésével zárják le. A jegyzőkönyvek, illetve az ügy lezárásához kapcsolódó dokumentumok és adatok szállításra, pénzügyre való továbbítása, kiszállítás és utalás után a reklamáció lezárásra kerül.
  • A panasz befogadására vagy elutasítására előírt ügyintézési idő: 30 nap.

Garancialevél kiállítása - Tondach tetőcserép esetén

Tondach termékekre 2020-tól a gyártó állítja ki a garancialevelet a vevő részére.

Ha a vásárolt Tondach terméket kereskedői kiszállítással kérte, akkor a Garancialevelet minden esetben, a vásárlástól számított maximum 6 hónapon belül (jogvesztő határidő), a vevőnek kell igényelnie a Garancialevél igénylő dokumentum beküldésével. A dokumentumot a vásárlást igazoló számlával és szállítólevéllel együtt kérjük elküldeni postai úton (Wienerberger zRt. 1119 Budapest, Bártfai utca 34.), vagy e-mailben (garancia@wienerberger.hu). A kiállított Garancialevelet minden esetben postai úton küldjük meg a vevő részére.

Ha a vásárolt Tondach termék gyártói fuvarszervezéssel kerül kiszállításra, akkor a Garancialevelet a gyártó a szállítólevéllel együtt, a termék kiszállításakor juttatja el a vevő részére.

A Tondach kerámia tetőcserép és kerámia kiegészítő Termékekre az általunk kiadott, a vásárláskor érvényes garancialevélben írt garanciális feltételek az irányadóak. Ez a garancia nem jogszabályon, hanem a gyártó vállalásán alapul, így a garancia feltételeit a gyártó önállóan határozza meg.

A vevő garanciális igénye a garancialevél kiállításával, a Termék szállításának időpontjára visszamenő hatállyal keletkezik.

Letölthető dokumentumok panaszkezeléshez

Letölthető dokumentumok

Kattintson a megfelelő gombra a letöltéshez!

Kérdése van?

Amennyiben a fenti kategóriákba nem sorolható kérdéssel fordulna hozzánk, kérjük, keressen fel minket az alábbi elérhetőségek valamelyikén:

Partnerkereső