Az alábbiakban megismerheti a Wienerberger Magyarország Zrt. panaszkezeléssel kapcsolatos információit
Az alábbiakban megismerheti a Wienerberger Magyarország Zrt. panaszkezeléssel kapcsolatos információit
Kérjük, válasszon a lenti lehetőségek közül!
Tondach termékekre 2020-tól a gyártó állítja ki a garancialevelet a vevő részére.
Ha a vásárolt Tondach terméket kereskedői kiszállítással kérte, akkor a Garancialevelet minden esetben, a vásárlástól számított maximum 6 hónapon belül (jogvesztő határidő), a vevőnek kell igényelnie a Garancialevél igénylő dokumentum beküldésével. A dokumentumot a vásárlást igazoló számlával és szállítólevéllel együtt kérjük elküldeni postai úton (Wienerberger zRt. 1119 Budapest, Bártfai utca 34.), vagy e-mailben (garancia@wienerberger.hu). A kiállított Garancialevelet minden esetben postai úton küldjük meg a vevő részére.
Ha a vásárolt Tondach termék gyártói fuvarszervezéssel kerül kiszállításra, akkor a Garancialevelet a gyártó a szállítólevéllel együtt, a termék kiszállításakor juttatja el a vevő részére.
A Tondach kerámia tetőcserép és kerámia kiegészítő Termékekre az általunk kiadott, a vásárláskor érvényes garancialevélben írt garanciális feltételek az irányadóak. Ez a garancia nem jogszabályon, hanem a gyártó vállalásán alapul, így a garancia feltételeit a gyártó önállóan határozza meg.
A vevő garanciális igénye a garancialevél kiállításával, a Termék szállításának időpontjára visszamenő hatállyal keletkezik.
Kattintson a megfelelő gombra a letöltéshez!
Amennyiben a fenti kategóriákba nem sorolható kérdéssel fordulna hozzánk, kérjük, keressen fel minket az alábbi elérhetőségek valamelyikén: